تاریخ : 27 آگوست 2015 - 13:05 - شناسه خبر : 4115 اخبار استان

آغاز اکران «محمد رسول الله» در یزد

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله همزمان با سراسر کشور در یزد نیز مجوز اکران گرفته و در دو سینمای موجود در مرکز استان در حال اکران است.

فیلم سینمایی محمد رسول‌الله همزمان با سراسر کشور در یزد نیز مجوز اکران گرفته و در دو سینمای موجود در مرکز استان در حال اکران است.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعلام این خبر اظهار داشت: فیلم سینمایی محمد رسول‌الله همزمان با سراسر کشور در یزد نیز مجوز اکران گرفته و در دو سینمای موجود در مرکز استان در حال اکران است.

علی غیاثی ندوشن بیان کرد: این فیلم در مجموعه پردیس سینما تک در سه سالن در سانس‌های ۱۷ تا ۲۳ اکران می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سینما جام جم در بلوار ۱۷ شهریور یزد نیز این فیلم در دو سالن و در دو سانس ۱۸ تا ۲۰ و ۲۱ تا ۲۳ اکران می‌شود.

مدیرکل ارشاد استان یزد با بیان اینکه هنوز نمی‌توان ارزیابی دقیقی از استقبال مردم یزد از این فیلم داشت، بیان کرد: به طور قطع با تبلیغات و اطلاع‌رسانی، این فیلم در یزد مخاطبان بسیاری خواهد داشت.

فیلم محمد رسول‌الله، ساخته مجید مجیدی، محصول سال ۱۳۹۳ سینمای ایران است که داستان زندگی پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) را روایت می‌کند.

در این فیلم علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور، حمیدرضا تاج دولت، صادق هاتفی، محمد عسگری، هدایت هاشمی، نگار عابدی، پانته‌آ مهدی‌نیا و جعفر قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر