تاریخ : 10 سپتامبر 2015 - 19:28 - شناسه خبر : 4383 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد در بازدید از تعاونی‌های موفق:

هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی از طریق تعاونی‌ها در میبد ایجادشده است

فرماندارمیبد همزمان با هفته تعاون و در بازدید از تعدادی از تعاونی‌های موفق این شهرستان از ایجاد هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی از طریق تعاونی‌ها در شهرستان میبد خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح با بین اینکه در قانون اساسی اقتصاد ایران بر سه‌پایه دولتی، خصوصی و بخش تعاون استوارشده است افزود: گاهی بخش تعاون فراتر از بخش خصوصی در امر تولید و خدمات و عرصه‌های دیگر حضور دارد.

فلاح تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی که از سوی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان صورت گرفته است امروز در شهرستان میبد ۳۵۰ تعاونی در بخش‌های مختلف خدماتی، کشاورزی و صنعتی و آموزشی وجود دارد.

فرماندارمیبد با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۵۰ تعاونی فعال هستند گفت: تابه‌حال هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی از طریق این تعاونی‌ها در شهرستان میبد ایجادشده است.

فلاح با اشاره به موفقیت شرکت‌های تعاونی در شهرستان میبد گفت: تعدادی از شرکت‌های تعاونی در عرصه تولید و خدمات شهرستان میبد جایگاه خوبی در سطح استان پیداکرده‌اند.

وی بابیان اینکه بعضی به کار تعاونی اعتقادی ندارند افزود: اگر همدلی و همفکری و مشارکت، اساس کار تعاونی باشد قطعاً شاهد رشد و توسعه روزافزون تعاونی‌ها خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد هم بابیان اینکه تعاونی‌ها یکی از زمینه‌های اشتغال‌زایی برای افراد فارغ‌التحصیل به‌ویژه بانوان است گفت: اگر گروهی از افراد فارغ‌التحصیل و بانوان در تخصص‌های مشترک در قالب تعاونی دربیایند می‌توانند گام‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف بردارند.

علایی در ادامه با اشاره به عملکرد این اداره گفت: شهرستان میبد درزمینهٔ برگزاری دوره آموزش رایگان به اعضای شرکت تعاونی‌ها در سال گذشته رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بر فعالیت‌های تعاونی‌ها نظارت دارد و جایگاه خوبی را در این حوزه کسب کرده است.

بازدیدازتعاونی ها (1).JPG بازدیدازتعاونی ها (3).JPG بازدیدازتعاونی ها (4).JPG

اخبار مرتبط

ارسال نظر