تاریخ : 23 سپتامبر 2015 - 19:34 - شناسه خبر : 4668 اخبار استان

استاندار یزد در سفر به خاتم:

مدیران اتوبوسی نیاوردیم/ رفاقت ها بر تخصیص اعتبارات اثری ندارد

استاندار یزد گفت: در دوسال اول فعالیت دولت تدبیر و امید، تغییرات اتوبوسی نداشتیم.

به گزارش صدای میبد سیدمحمد میرمحمدی  در شورای اداری شهرستان خاتم با اشاره به اینکه مسئولان استان در دو سال گذشته در صدد رفع مشکلات مردم قدم برداشته اند، گفت: خوشبختانه دیده می شود نیازهایی که امروز در جلسه اعلام شد با آنچه در ابتدای فعالیت بنده در استان مطرح می شد، تغییر کرده است و نشان از پیشرفت حل مشکلات دارد.

وی افزود: دولت تدبیر در استان توجه خاصی به شهرستان های کم برخوردار دارد و رفاقت ها و دوستی ها در نحوه تخصیص اعتبارات موثر نیست.

استاندار یزد اضافه کرد: بنا بر آن گذاشته ایم تا مشکلات را بطور کارشناسی بررسی کنیم و از صدور تصمیمات خلق الساعه دوری شود.

میرمحمدی، در ادامه مشکلات اصلی شهرستان خاتم را نبود توسعه زیرساخت ها عنوان کرد و گفت: با توسعه زیرساخت ها، حرکت رو به جلوی شهرستان شتاب می گیرد.

وی در این رابطه به رایزنی های متعدد خود با سید کاظم وزیری هامانه قائم مقام وزیر نفت و بیژن زنگنه وزیر نفت اشاره کرد و گفت: مجوز پتروشیمی شهرستان خاتم تمدید شده و لازم است سرمایه گذار پیگیری بیشتری برای پیشرفت این پروژه صورت دهد.

استاندار یزد گفت: منابع بانکی از محل سپرده های مردم تامین می شود و می بایست در محل هزینه کرد آنان دقت کافی بخرج داد، چراکه هم متعلق به مردم است و هم منابع ما محدود است.

وی با اشاره به آغاز دوران پساتحریم در کشور تصریح کرد که باید زمینه های جذب سرمایه گذاری و مشارکت با کشورهای همسایه بررسی شود تا از این فرصت بهره لازم گرفته شود.

این مقام مسئول گفت: زمانی کشور با بالاترین قیمت نفت روبرو بود و کشور درآمد ۷۰۰ میلیاردی دلاری را تجربه کرد ولی متاسفانه امروز قیمت نفت از ۱۴۰ دلار به حدود ۴۰ دلار کاهش پیدا کرده است و منابع به پایین ترین حد رسیده است.

وی گفت: در شرایطی بسر می بریم که تحریم ها اثرات خود را گذاشته و سیستم بانکی با مشکل روبرست.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت که در این دو سال تغییرات اتوبوسی در انتخاب مدیران نداشتیم، گفت: حتی یک نفر هم در زمان ورود به یزد با خود نیاوردم و همه مسئولان را از مدیران بومی انتخاب کردیم.

میرمحمدی گفت: مدیران منصوب شده، افرادی با وجدان کاری بالا و کارآمدی خوب هستند، برای فعالیت شب و روز نمی شناسند و بعضا پیش آمده که ساعت ۲ بامداد یا ۶ صبح آنان را فراخوانده ایم و برای خدمت حاضر شده اند.در ابتدای این جلسه نیز، فرماندار و برخی مسئولان این شهرستان به بیان مشکلات حوزه خود پرداختند.استاندار یزد پس از این جلسه همچنین در جمع تعدادی از دامداران منطقه حضور یافت و مسائل آنان را بررسی کرد.خبرانلاین

اخبار مرتبط

ارسال نظر