تاریخ : 12 اکتبر 2015 - 11:41 - شناسه خبر : 4960 اسلایدشو، ایران و جهان

شرم و دیگر هیچ!

خلاقیت جدید در نحوه آدمکشی در ایران؛ دست داعش را از پشت بستند!

اگر داعش چنین می کند، در حق افرادی می کند که آنها را دشمن و رافضی و کافر و … می داند ولی در ایران، گروهی در مجلس، اعضای دولتِ همین کشور را تهدید به قتل های داعشی می کنند!

عصر ایران – داعشی ها به عنوان ننگ های تاریخ بشریت، ابداعات جدیدی در نحوه کشتن آدم ها دارند: گذاشتن انسان ها درون قفس و آتش زدن آنها، آدم ها را با قفس وارد آب کردن، آنها را در داخل خودرو گذاشتن و شلیک موشک آر پی جی ۷ به خودرو، کباب کردن روی آتش، بستن مواد منفجره به افراد و منفجر کردن آنها و … .

این جنایت ها که به فجیع ترین وضع ممکن انجام و تصاویرشان در رسانه ها منتشر می شوند، باعث نفرت شدید جهانیان، اعم از مسلمان و غیر مسلمان، نسبت به این جریان سلفی-تروریستی شده است.

خلاقیت جدید در نحوه آدمکشی؛ دست داعش را از پشت بستند!

اینک اما از داخل کشور خبر می رسد که برخی دلواپسان، دست داعش را در خلاقیت های این‌چنینی، از پشت بسته اند.
آنها محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی را تهدید به نوع جدیدی از قتل کرده اند. آنان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور را تهدید کرده اند که اگر برجام به فرجام برسد،‌ سیمان روی تان می‌ریزیم و می‌کشیم تان. محل قتل را هم اعلام کرده اند: در رآکتور اراک دفن تان می کنیم و رویتان سیمان می ریزیم!

واقعاً شرم آور است و مایه ننگ است که افرادی در خانه ملت، با تفکراتی چنین وقیحانه و داعشی حضور داشته باشند و آن را ابراز کنند. اگر داعش چنین می کند، در حق افرادی می کند که آنها را دشمن و رافضی و کافر و … می داند ولی در ایران، گروهی در مجلس، اعضای دولتِ همین کشور را تهدید به قتل های داعشی می کنند!

واقعاً چه می شود گفت در برابر این فضاحت تاریخی؟ جز این که ابراز امید کنیم که مردم ایران در اسفند ۹۴ ، با حضور تاریخی در انتخابات مجلس، حماسه ای بزرگ بیافرینند و اجازه ندهند در “خانه ملت” افکار داعشی حضور یابند. ما ، خود سرنوشت مان را رقم خواهیم زد.

بعد از تحریر: تا حالا حواس مان به این بود که سرویس های اطلاعاتی خارجی، به جان دانشمندان هسته ای ما سوء قصد نکنند، حالا باید حواس مان باشد که افراطی های داخلی ، قصد جان مسوولان پرونده هسته ای را نکنند!

ارسال نظر