تاریخ : 13 اکتبر 2015 - 9:01 - شناسه خبر : 4970 اخبار استان

در پی حمله دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم ابرکوه به رییس سازمان انرژی اتمی:

انتقاد شدید امام جمعه ابرکوه از رفتار نماینده ابرکوه در جلسه بررسی برجام

در پی اتفاقات روزگذشته مجلس و حمله دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم ابرکوه به رییس سازمان انرژی اتمی، امام جمعه ابرکوه از رفتار ناپسند بعضی نمایندگان اظهار تأسف کرد و توهین و حمله کردن در مجلس را دوراز شان نمایندگان دانست.

به گزارش صدای میبد حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه درخصوص بحث و مجادله در مجلس پیرامون موافقت و مخالفت نسبت به برجام گفت: دادن نظر موافق یا مخالف حق مجلسیان است اما توهین، بدگوئی وحمله کردن حرکتی خلاف شئون اخلاقی برای عموم و مخصوصاً دون شأن نماینده مجلس می باشد.
وی با بیان اینکه مدعی نیستیم برجام متضمن تمام مصالح ملی است اما بر این باوریم که از میان بد و بدتر باید بد را برگزید؛ اظهار داشت: این در حالی است که تیم مذاکره کننده مورد حمایت و عنایت مقام معظم رهبری و مراجع عظام هستند و مراجع بزرگوار تاکنون نسبت به برجام موضع حامیانه داشته اند.
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: بنده اگر از متن و مجموعه برجام ناراضی باشم اما در مقام نظر دادن نباید از اعاظم خود جلو بزنم، کسانی که حرکت‌های تحصّنی و یا تعرّضی جهت ابراز عقاید خود دارند، بدانند خلاف مواضع مقام معظم رهبری حرکت می کنند و اظهار نظر با سبک اینچنینی نتیجه‌ی عکس دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه مجلس باید تبلور اخلاق اسلامی و شخصیت متین ایرانی باشد، اظهار داشت: اتفاقات برخوردی و مشاجره و درگیری در مجالس آمریکایی یا غربی که گاهی صورت می گیرد، خلاف انتظار نیست چون فرهنگ آنها، بی منطقی و زورگوئی حتی در مجموعه خودشان است؛ اما مجلس در ایران اسلامی که عصاره ملت است باید تبلور اخلاق اسلامی، ایرانی باشد.اعتماد ملی

انتقاد شدید امام جمعه ابرکوه از رفتار نماینده ابرکوه در جلسه بررسی برجام

ارسال نظر