تاریخ : 9 نوامبر 2015 - 9:41 - شناسه خبر : 5954 اخبار استان

فوری/ هشدار استاندار و رئیس شورای تامین استان یزدنسبت به ادامه فعالیت سایت دروغ پراکن جریان اصولگرا

ارائه مطالبی که آرامش مردم را بهم بزند مطابق با نظام جمهوری اسلامی نیست، بلکه قدم برداشتن در راستای نیرنگ و اهداف دشمن است.

استاندار و رئیس شورای تامین استان یزد نسبت به شایعه پراکنی و انتشار اخبار دروغ از سوی برخی رسانه های بی مجوز دار هشدار داد و گفت: رسانه هایی که نام خود را مسلمان گذاشته اند، اما با تحریف و دروغ بدنبال پمپاژ ناامیدی در جامعه هستند، نشان می دهند که نه تنها دغدغه مردم را ندارند بلکه همراه با اهداف دشمنان نظام حرکت می کنند. این مقام مسئول در ادامه از دادستانی خواست تا به وظیفه قانونی خود در این رابطه عمل کند.
به گزارش یزدان نیوز، سیدمحمدمیرمحمدی در گفتگوی اختصاصی با تابناک یزد با اشاره به اینکه فعالیت این دولت در استان یزد مشخص و نمایان است، اظهار داشت:خوشبختانه عملکرد دولت تدبیر نشان دهنده امیدواری روزبه روز مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

وی در عین حال با بیان اینکه امیدواری مردم نمایان است،اظهار داشت:خوشبختانه مردم این رسانه های بی مجوز و دروغگو را شناخته اند و هیچ اعتمادی به مطالب آن ها ندارند.

این مقام سیاسی ادامه داد: برخوردهای تحریفی و دروغ گویی این نوع رسانه ها باعث شده که مردم بهتر با اهداف ناجوانمردانه آنان بیشتر آشنا شوند.

استاندار یزد در ادامه توجه جدی به قانون را ملاک فعالیت های رسانه ای عنوان کرد و گفت:این دولت براساس قانون و بدون توجه به تهمت و افتراء ها همه سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا در راستای امید، دغدغه ها و مشکلات مردم را بر طرف نماید.

میرمحمدی همچنین به سخنان رییس جمهور در خصوص نقد سازنده اشاره کرد وافزود:ملاک پیشرفت امروز جامعه بیان نقد سازنده از سوی رسانه هاست اما نه اینکه به اسم نقد خواسته باشیم اهداف دولت و نظام را زیر سوال ببریم.

او متذکر شد: ارائه مطالبی که آرامش مردم را بهم بزند مطابق با نظام جمهوری اسلامی نیست، بلکه قدم برداشتن در راستای نیرنگ و اهداف دشمن است.

مقام عالی دولت در استان یزد در بخش دیگری از سخنان بار دیگر به سخنان رییس جمهور با موضوع برابری همه افراد در برابر قانون اشاره کرد و گفت: چرا یک رسانه بی مجورزباید اینگونه با هجمه و تهمت ناامیدی را دربین مردم تزریق کند؟

وی افزود: اهداف و برخی مسائل پشت پرده اینگونه سایتها برای مردم مشخص است و ما بازهم امیدواریم که آنها در راستای قانون قدم بردارند واینگونه اهداف دشمن را در جامعه پیاده نکنند.

استاندار یزد در پایان از دادستان خواست براساس وظایف مشخص و قانونی که به او سپرده شده است با افراد و رسانه های بی مجوز که اینگونه ناامیدی را پمپاژ می کنند، برخورد قانونی نماید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر