تاریخ : 5 می 2015 - 20:55 - شناسه خبر : 646 با دیگر رسانه ها

شایعه‌پراکنی منافقین برای ایجاد اغتشاش در کارخانجات میبد +سند

گفتنی است سازمان مجاهدین خلق که در ایران منافقین نامیده می‌شود مسئول مستقیم کشتار هزاران نفر از مسئولین و مردم بیگناه کشورمان است.

سایت رسمی سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) صبح امروز با انتشار خبری، مدعی شد که کارکنان کارخانه کاشی کیمیاسرام میبد تجمع اعتراض آمیز برگزار کرده اند.

به گزارش “میبدما”، ارگان رسانه‌ای منافقین در این خبر خود مدعی شده روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۴ کارگران کارخانه کاشی کیمیاسرام میبد به‌ دلیل پرداخت نشدن حقوق خود از اول سال جدید تا کنون، دست به تجمع اعتراضی در محوطه کارخانه زدند.

Image 2

اما پیگیری‌های میبدما از مسئولان کارخانه کاشی کیمیاسرام میبد نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد.

مهندس احمد جعفری، مدیر کارخانه کاشی کیمیاسرام با تکذیب شدید این خبر، شایعه‌پراکنی و اشاعه مطالب خلاف واقع در جهت ایجاد اغتشاش در کشور را ماموریت اصلی سازمان مجاهدین(منافقین) دانست و همگان را به هوشیاری در برابر این فضاسازی‌ها توصیه کرد.

نکته جالب توجه در این باره آن است که خبر مذکور بدون ذکر هیچ منبعی از سوی رسانه سازمان منافقین مطرح شده و به نظر می‌رسد منشاء جعل این خبر دست اندرکاران همین رسانه می‌باشند.

گفتنی است سازمان مجاهدین خلق که در ایران منافقین نامیده می‌شود مسئول مستقیم کشتار هزاران نفر از مسئولین و مردم بیگناه کشورمان است.

تکمیلی:

مسئول حراست فرمانداری میبد در گفتگو با “میبدما” با رد شایعه سایت سازمان مجاهدین از چنین خبرسازی ناشیانه‌ای ابراز تعجب کرد.

ارسال نظر