تاریخ : 9 دسامبر 2015 - 18:21 - شناسه خبر : 6699 حوادث

سارقی که طعمه کروکودیل شد!

سارقی در کالیفرنیا از دست پلیس پنهان شد، اما از بخت بدش گیر کروکودیلی عظیم‌الجثه افتاد و جانش را به خاطر دزدی از دست داد. به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، گزارش مفقودیِ متیو ریگینز، ۲۲ ساله، در تاریخ ۱۳ نوامبر به اطلاع پلیس محلی رسانده شد. گفته می‌شود که او و یک […]

سارقی در کالیفرنیا از دست پلیس پنهان شد، اما از بخت بدش گیر کروکودیلی عظیم‌الجثه افتاد و جانش را به خاطر دزدی از دست داد.
به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، گزارش مفقودیِ متیو ریگینز، ۲۲ ساله، در تاریخ ۱۳ نوامبر به اطلاع پلیس محلی رسانده شد. گفته می‌شود که او و یک مرد دیگر تصمیم داشتند تا از چندین منزل مسکونی در «برفوت بی» سرقت کنند
جسد او اما ۱۰ روز بعد بر روی آب پیدا شد و یک کروکودیل ۳٫۵ متری از آن نگهبانی می‌کرد. لورا فاریس از ساکنین محلی می‌گوید: «او در جای اشتباهی پنهان شده بود.»
به گزارش بِی نیوز، ریگینز و همدستش در پشت خانه‌ها دیده شده بودند و همسایه برای اعلام سرقت خانه‌هایشان با پلیس تماس گرفته بودند. نیروهای اعزامی پلیس نیز حدود ساعت ۲ بامداد به محل اعزام و با استفاده از بالگرد به تجسس پرداختند.
سارقی که طعمه کروکودیل شد
ریگینز و همدستش موفق شدند از دست پلیس بگریزند. او در این بین با نامزدش تماس گرفته بود تا از اوضاع باخبر شود. ریگینز همان روز در کنار برکه‌ی پشت ساختمان‌ها پنهان شده بود و از آن پس، دیگر خبری از او نشد.
تاد گودیر، افسر پلیس محلی، می‌گوید: «احتمالا او داخل برکه رفته بود تا از دست نیروهای پلیس و سگ‌ها در امان بماند، اما به ناگهان متوجه کروکودیل شده است.» 
پزشکی اعزامی نیز کروکودیل را مسئول مرگ ریگینز تشخیص داد. حتی تکه‌های از بدن ریگینز در شکم این کروکودیل یافت شد. کروکودیل در ابتدا طعمه را غرق و سپس آن را می‌بلعد و ریگینز هم از این قاعده مستثنی نبود.
چاک استوتز از ساکنین محلی می‌گوید: «همین است. از مردم دزدی می‌کنی و تسلیم پلیس هم نمی‌شوی. او اینگونه سزای اعمالش را دید.» 

ارسال نظر