تاریخ : 7 می 2015 - 12:08 - شناسه خبر : 685 اخبار استان

به نقل از روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان اشکذر

کسب رتبه اول اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان اشکذر در عملکرد ستاد خبری (۱۲۴)

اطلاعات دريافت شده توسط سامانه ۱۲۴ سریعا ثبت شده و به بازرس مربوطه در واحد بازرسی ونظارت اتاق اصناف شهرستان جهت بازرسی از آن واحد ارجاع میگردد و پس از مشخص شدن نتیجه گزارش درصورت اعلام شماره تماس شاکی ، نتیجه به مشارالیه اعلام میگردد.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان اشکذر این اداره در دریافت گزارشات اقتصادی از طریق تلفن ستاد خبری (۱۲۴) در مقایسه با دیگر شهرستانهای استان ونیز نسبت به سال ۹۲ با افزایش ۲۳۶ درصدی رتبه اول را بخود اختصاص داده است.

به نقل از مسئول روابط عمومی این اداره کل شکایات به ثبت رسیده و قابل پیگیری ۱۱۱مورد بوده که از این تعداد ۴۷ مورد متخلف و منجرب به تشکیل پرونده شده وتعداد۶۴ مورد هم غیر متخلف  بودند.

از این ۱۱۱مورد گزارش به ثبت رسیده ۶۵ مورد به عنوان تخلف گرانفروشی،۳۴ مورد به عنوان  تخلف کم فروشی،۹مورد به عنوان تخلف عدم درج قیمت و ۳ مورد به عنوان تخلف اختفاء و امتناع از عرضه  به ثبت رسیده است.

فلاح مسئول روابط عمومی اداره صنعت معدن تجارت  گفت این اداره در خصوص سامانه ۱۲۴ که ابزار نظارتي مردم بر عملكرد بازار است،لزوم سرعت بخشي در رسيدگي به شكايات مردمي و بهره‌مندي از نظرات و پيشنهادات مصرف‌كنندگان در راستاي اجراي تكاليف محوله را مورد توجه قرار داده و سعی شده است سطح كمي و كيفي سامانه ۱۲۴ به عنوان تنها سامانه اقتصادي ارتباطي با مردم شهرستان ارتقا يابد، به گونه‌اي كه امكان ارتباط براي همگان در تمامي مناطق شهرستان،شهر و روستاهای تابعه‌ فراهم شود.

 فلاح با بيان اينكه تلاش شده پس از دريافت شكايات يا گزارش مردمي توسط سامانه ۱۲۴ در كوتاه‌ترين زمان ممكن به موضوع رسيدگي ‌شود، توضيح داد: اطلاعات دريافت شده توسط سامانه ۱۲۴ سریعا ثبت شده و به بازرس مربوطه در واحد بازرسی ونظارت اتاق اصناف شهرستان  جهت بازرسی از آن واحد ارجاع میگردد  و پس از مشخص شدن نتیجه گزارش درصورت اعلام شماره تماس شاکی ، نتیجه به مشارالیه اعلام میگردد. مگردر برخی از گزارشات که مربوط به واحدهای خدماتی است و نیازمند کارشناسی و استعلام از اتحادیه مربوطه می باشد با طی مراحلی اقدام خواهد شد.

فلاح در ادامه اظهار داشت  اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان اشکذر در موضوع عملکرد ناظران افتخاری نیز در مقایسه با دیگرشهرستانها بهترین رتبه را بخود اختصاص داده است.دریافت ۹۰ مورد گزارش از طرف ناظرین افتخاری در سال ۹۳ و افزایش ۴۲۹ درصدی دریافت گزارشات نسبت به سال قبل (۹۲) از عملکرد بسیار خوب واحد بازرسی ونظارت  این اداره خبر میدهد.

نظرات ارسال شده

  1. سلام.واقعا باید تاسف خورد میبد همیشه تو هر قسمتی از رتبه ادارات گرفته تامدیران اول بودیم .ولی حالا ببینید که دچار چه وضعی شده میبد که ازاشکذر هم کمتر شده
    و اشکدر شده رقیب ما و از ما جلو زده.من نمیدونمواین امار اعلامی دقیقا یعنی چه ولی اینو میدونم که میبدیها توان هر کاری دارند.
    پرس و جو کردم فهمیدم زییس اداره اشکدز هم میبدیه حالا ببینید چرا اونجا رتبه اول داره
    فکر کنم یک مقدار اندیشه کردن در این خصوص خیلی چیزها روشن بشه

ارسال نظر