تاریخ : 12 دسامبر 2015 - 22:22 - شناسه خبر : 6903 اخبار استان

هشدار امام جمعه یزد به رسانه ها و سایت های دروغ پرداز:

رسانه ها باید مسائل را صادقانه به مردم بازگو کنند

امام جمعه یزد با اشاره به انتشار مطالب کذب در برخی رسانه های این استان اظهار کرد: ابتدا به این رسانه ها تذکر می دهم و در صورت لزوم حقایق را مطرح خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) آیت الله ناصری در خطبه های نماز جمعه  شهر یزدافزود: رسانه باید مسائل را صادقانه به مردم بازگو کنند و از سیاست بازی و انتشار مطالب غیرمستند و تفرقه آمیز بپرهیزند.

 امام جمعه یزد با بیان اینکه عده ای در داخل کشور به دنبال ایجاد تفرقه و ناامیدی در بین مردم هستند، ادامه داد: افرادی که قصد فعالیت انتخاباتی دارند با برگزاری نشست هایی سیاسی در جمع مردم سخنرانی کنند.خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهار نظر سخیف رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه درباره کشورمان گفت: ایران هیچگاه به دنبال تفرقه نبوده و اردوغان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس نباید بازیچه دست دیگران شوند.
آیت الله ناصری افزود: مسیر تربیت و رسیدن به کمال و سعادت را پیامبران و انبیاء الهی به ما نشان می دهند و مردم نباید روانشناسان انگلیسی و آمریکایی و انسان های فاسد و بی بندبار را اسوه و الگوی خود قرار دهند؛ مسوولان فرهنگی نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.
به گزارش ایرنا وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دستغیب و گرامیداشت یاد و خاصره این شهید محراب گفت: منافقان و دشمنان جمهوری اسلامی که از اسلام هراس دارند به چنین اقدام هایی روی آوردند.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر