تاریخ : 30 دسامبر 2015 - 19:20 - شناسه خبر : 7291 اخبار استان

در یزد مطرح شد:

سخنان تند رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار علیه سید حسن خمینی

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار بیان کرد: سید حسن خمینی چشم از دهان برخی که نیتی جز ولایت فقیه دارند بردارد و در دهان کسانی که اورا علامه خواندند بزند، چرا که خوب می داند مقام علامه چیست و او در این مقام نیست.

به گزارش صدای میبد: مهدی طائب خطاب به نوه امام خمینی(ره) گفت: با حرکات و اعمال ناآگاهانه، آبروی معمار کبیر انقلاب را نبرده و بیش از پیش در راستای حفظ دستاوردهای بینان‌گذار انقلاب تلاش کنید.

آنگونه که برخی سایت های خبری اصولگرا عنوان کرده اند،رئیس قرارگاه عماردر ادامه انتخاب مقام معظم رهبری توسط امام خمینی(ره) را مهمترین نشانه‌های حقانیت، قدرت و صلاحیت رهبر انقلاب به‌عنوان رهبری نظام اسلامی ایران عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی این شائبه را مطرح می‌کنند که شما به سمت روسیه رفتید خب به جای روسیه به طرف آمریکا می‌رفتید، گفت: در جواب چنین موضوعی باید گفت که انقلاب اسلامی ایران به هیچ عنوان با کشوری که خوی استکباری دارد همکاری نمی‌کند. آمریکا الان یک کشور مستکبر و ظالم است اما روسیه به هیچ عنوان روحیه استکباری ندارد و هیچ کجای دنیا را برای خودش نمی‌خواهد.

وی در ارتباط با دلیل دوم ارتباط با روسیه، گفت: روسیه برای ارتباط با ایران و کمک به ایران و سوریه هیچ شرطی قرار نداد ولی آمریکا برای کمک به هر کشوری در جهان شرایط بسیار سخت و نفسگیری قرار می‌دهد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه هواپیمای روسی که توسط ترکیه هدف قرار گرفت با حمایت کامل ناتو بود، گفت: ناتو می‌خواست پوتین بدون حساب و کتاب هواپیمایی از ترکیه را بزند و این کشور را وارد باتلاق جنگ با ترکیه کند، اما یکی از ویژگی‌های روسیه این است که ۱۰ سال است به هیچ عنوان وارد این حاشیه‌ها نشده است.

منبع : یزدی نیوز

ارسال نظر