تاریخ : 6 ژانویه 2016 - 11:20 - شناسه خبر : 7434 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد:

معلمان باید مدتی از وقت خود را در بالا بردن اعتمادبه‌نفس دانش آموزان صرف کنند

مدیران مقطع ابتدایی آموزش‌وپرورش اشکذر با حضور در دبستان فارابی شهرستان میبد در دوره ضمن خدمت فناوری شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در این دوره که فرماندار و مدیر آموزش‌وپرورش میبد از آن بازدید کردند؛ فرماندارمیبد ضمن خیرمقدم، معلمان و مدیران آموزش‌وپرورش را جلودار حرکت‌های فرهنگی در نظام اسلامی دانست و گفت: معلمان و مدیران در این جایگاه بسیار مهم فرهنگی باید آستانه تحمل را در خود و دانش آموزان بالا ببرند.

حسین فلاح بابیان اینکه نسل نوجوان و جوان ما باید اعتمادبه‌نفس را در خود تقویت کنند افزود: جهان مال انسان‌های بزرگ و بلندهمت است که از بدو تولد توان آگاهی و مهارت بیان و اعتمادبه‌نفس خود را در ابراز نظرات خود در جامعه بالابرده‌اند.

فلاح تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نسلی مدیر و کارآمد به جامعه تحویل دهیم باید دانش آموزان را با رفتارها و کردارهای خود به سمتی هدایت کنیم که بتوانند در آینده با معیارهای فرهنگی و علمی در هر صحنه اظهارنظر کنند و نظر و عقیده خود را به‌راحتی مطرح نمایند.

وی بابیان اینکه ملاک شهر خوب، معابر زیبا و کوچه‌های آسفالت شده نیست با اشاره به برخی از آسیب‌های جامعه امروز ازجمله اعتیاد و طلاق، آلاینده‌های صنعتی گفت: اگر مردم در شهری زندگی کنند که بسیاری از شاخص‌های عمران و آبادانی در آن وجود داشته باشد اما به لحاظ فرهنگی و علمی سالم نباشد ارزش ندارد.

فرماندارمیبد تصریح کرد: بنابراین باید آموزش‌وپرورش که متولی امر فرهنگ جامعه است؛ دانش آموزان را بر اساس اخلاق و معنویت اسلامی و تعهد و مسئولیت‌پذیری آموزش و تربیت نماید.

 فلاح خاطرنشان کرد: اگر دانش آموزان و نسل نوجوان و جوان به‌نوعی پرورش یابند که در فضای بازتر خودشان را نشان دهند؛ استعدادهای آن‌ها به ملکه ظهور می‌رسد بنابراین معلمان و مربیان باید مقداری از وقت خود را صرف رفتارها و خودباوری‌هایی که روح افراد به آن نیاز دارد قرار دهند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر