تاریخ : 17 ژانویه 2016 - 9:24 - شناسه خبر : 7665 اخبار شهرستان، حوادث

دزدی های زنجیره ای شبانه در میبد ادامه دارد…

چندمین حمله بی شرمانه اوباش شب گذشته در محله فیروزآباد اتفاق افتاد.

به گزارش صدای میبد: چندمین حمله بی شرمانه اوباش شب گذشته در محله فیروزآباد اتفاق افتاد.

آنچه در زیر می خوانید مطالبی است که از زبان پسر بزرگ خانواده در اختیار خبرنگار صدای میبد قرار گرفته است.

حول و حوش ساعت ۱۱ شب بود که منزل پدرم را ترک کردم. پدرم می گوید ساعت ۱۲ یا ۱۲:۱۵ بود که در بستر بودیم . صدایی در منزلمان شنیده شد. در ابتدا تصور کردم که زلزله شده و اشیاء بر روی مان ریخته شده است. ناگهان متوجه شدم که چند نفر رویمان نشسته اند. با وقاحت و بی شرمی تمام دست و پایمان را بستند. دهانمان را چسب زدند و به مدت طولانی کتک مان زدند. سپس چسب را از روی دهانمان برداشتند و مدام از طلا و جواهرات و گاوصندوق منزل از مان سوال می کردند.

پدرم یک بازنشسته است. و هرچه می گوید خانمم تازگی ها عمل جراحی انجام داده است و مقداری پول بیشتر در منزل ندارم دست از سرش برنمی دارند. این افراد با وقاحت هرچه تمام با به کار بردن الفاظ رکیک و حتی با تهدید به تجاوز باعث رعب و وحشت فراوان مادرم شدند. این افراد بی شرم گوشواره از گوش مادرم و النگو را از دست وی درآورده و تمامی وسایل منزل را به هم ریخته اند. خانه مان شکل یک خانه جنگ زده را به خود گرفته است.

حول و حوش ساعت ۳:۱۵ بامداد می رسد. همسایه از سر و صداهایی که ایجاد شده است بیدار می شود و شروع به تماس تلفنی با منزل پدرم می کند این عامل باعث می شود که دزدها فرار کنند. همسایه از خانه بیرون می آید و از درب باز منزل وارد خانه می شود پس از شنیدن صدای آخ و ناله پدر ومادرم خودش را بر سر بالین خانواده ام می رساند و دست و پایشان را باز می کند. ساعت ۳:۳۰ دقیقه به من زنگ می زنند و من هم خود را به منزل پدرم می رساند و مراتب را به پلیس اطلاع می دهم.

گفتنی است یکی از سایت های خبری شهرستان نیز با درج خبری مبنی بر « فعال شدن یک باند سرقت جدید در میبد» نوشت:

چند شب قبل، سه سارق با ورود به یک منزل مسکونی در محله یخدان میبد با بستن دست و پای یک زوج مسن میبدی به سرقت طلا و جواهرات آنان پرداختند.

به گزارش “میبدما”، این سبک سرقت که توام با آزار و اذیت صاحبخانه است، در میبد مسبوق به سابقه بوده و نظیر این اتفاق، چند قبل هم در محلات فیروزآباد و محمودآباد میبد رخ داده بود.

فرمانده نیروی انتظامی میبد در گفتگو با خبرنگار “میبدما”، ضمن تایید این خبر گفت: پلیس در حال پیگیری این پرونده است و به سرنخ‌هایی هم رسیده‌ایم.

وی افزود: تمام تلاش ما برای پیشگیری از وقوع اتفاقات جدیدی از این دست و نیز دستگیری متهمان این پرونده است و برای این منظور گشتهای غیرمحسوس خود را اضافه کرده‌ایم.

سرهنگی سید طاهر موسوی ویژگی مشترک این سرقتها را «حفاظت فیزیکی ضعیف» منازل دانست و گفت:‌ در این سرقتها اطراف خانه حفاظ مناسبی نداشته و این منازل نوعا با باغ همسایه بوده‌اند و سارقین براحتی امکان ورود به منزل داشته‌اند.

وی گفت: این سارقان، باند جدیدی هستند که در میبد فعال شده‌اند و انشالله مانند باندهای دیگر که اخیرا با تلاش نیروی انتظامی میبد از هم پاشیده شدند، این باند هم ظرف چند روز آینده شناسایی و متلاشی خواهد شد و خبر خوش آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

در  پایان ذکر این نکته ضروری است که به خاطر شیفتی بودن کارگران کارخانه بسیاری از خانواده ها در برخی از شب های سرپرست خانواده در کنارشان نیست. امیدواریم با یاری خداوند متعال و پشتکار نیروهای انتظامی شهرستان هرچه سریعتر این اوباش دستگیر و به سزای اعمال خود برسند.

ارسال نظر