تاریخ : 25 ژانویه 2016 - 18:32 - شناسه خبر : 7913 اخبار شهرستان، فرهنگی

اختصاصی صدای میبد؛

تقدیر از عوامل ساخت فیلم داستانی چراغ قرمز در میبد+ تصاویر

این فیلم که تازه ترین اثر موسسه اندیشه ماندگار شهیدیه می باشد با همت جمعی از هنرمندان میبدی ساخته شده است. کار تصویر برداری این اثر را آقای امیر حاجی ده آبادی و صدابرداری آن را آقای حمید زیبا کلام بر عهده داشته اند.

به گزارش صدای میبد: طی مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان از عوامل ساخت فیلم داستانی چراغ قرمز تقدیر شد.

این فیلم که تازه ترین اثر موسسه اندیشه ماندگار شهیدیه می باشد با همت جمعی از هنرمندان میبدی ساخته شده است. کار تصویر برداری این اثر را آقای امیر حاجی ده آبادی و صدابرداری آن را آقای حمید زیبا کلام بر عهده داشته اند و هنرمندانی از جمله آقایان محمد رضا زارعی، غلام محمد رجبی، علی غلامزاده، روح الله کریمزاده، حسن غلامزاده، علی فاضلی، محمد کارگر، اشکان بیرامی، محمد حسین شفیع پور مهرجردی، عباس غلامزاده و خانمها مژگان دستجردی، نسرین اسحاقیه، ربابه زارعی و فریبا فاضل پور در آن ایفای نقش نموده اند.

بعد از اکران فیلم حجت الاسلام بدرالدین نویسنده و کارگردان این اثر طی سخنانی ضمن تقدیر از همه عوامل و هنرمندانی که در ساخت این اثر حضور داشته اند توجه و همکاری بیشتر مسئولین شهرستان بویژه مسئولین فرهنگی را به گروههای فیلمسازی میبد خواستار شد و گفت: شهرستان میبد هم از لحاظ امکانات فنی ساخت فیلم و هم به لحاظ وجود هنرمندان مستعد و خوش ذوق پتانسیل کم نظیری در سطح استان را دارا می باشد که مسئولین محترم با باور و حمایت از چنین استعدادهایی می توانند زمینه درخشش این استعدادها در سطح کشور را فراهم کنند.

این مراسم با حضور محمد حسین حاجی ده آبادی پیشکسوت عرصه فیلمسازی میبد و حجت الاسلام ابراهیمی ریاست اداره تبلیغات اسلامی میبد و سید ناصر امامی از عوامل و هنرمندان ساخت این فیلم با اهداء لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد.

تجلیل از دو هنرمند پیشکسوت، محمدرضا زارعی در بخش بازیگری و غلامرضا کارگر بعنوان کارگردان فعال در دهه ۶۰ و ۷۰ از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خاطرنشان می شود اکران این فیلم به روح هنرمند سید سعید خاتمی فرد اهداء گردید.

IMG_0783 IMG_0756 IMG_0750 IMG_0748 IMG_0743

اخبار مرتبط

ارسال نظر