تاریخ : 30 ژانویه 2016 - 17:53 - شناسه خبر : 7972 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد:

خانواده مرحوم علی طالبی پور باگذشت خون فرزند خود برای جامعه الگو شدند

در نشستی با پادرمیانی و تلاش مسئولین بعد از گذشت هفده ماه خانواده مرحوم علی طالبی پور با حضور در دادسرای شهرستان میبد رضایت دادند تا مجتبی حیدری از قصاص رهایی یابد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مرحوم علی پور طالبی و مجتبی حیدری دو نوجوان نوزده‌ساله‌ای بودند که در شب بیست و سوم رمضان سال ۱۳۹۲ به دلیل درگیری لفظی در میدان گل‌های شهر بفروئیه باهم درگیر و پس از نزاع خونین چاقوی مجتبی با اصابت به قلب علی او را از تپش انداخت.

فرماندارمیبد هم در این نشست با قدردانی از خانواده مرحوم علی طالبی پور گفت: ایران اسلامی بر پایه قانون الهی و اسلامی احکام و شرع، قوانین مستدل و قاطعی برای افراد خاطی دارد اما در کنار آن اسلام دین معنویت و شفقت و مهربانی و گذشت است.

حسین فلاح افزود: امروز خانواده مرحوم علی طالبی پور با رفتار و منش و گذشت از خون فرزند خود نشان دادند که این خانواده در زیر سایه اسلام بزرگ‌شده‌اند.

وی افزود: این رفتار آن‌ها قطعاً برای ما الگو خواهد بود و باید از این بعد فرهنگ ایثار و گذشت را در این نوع مسائل در جامعه گسترش دهیم تا جامعه از امنیت و صفا و آرامش بیشتری برخوردار باشد.

شاید گذشت بهترین واژه‌ای باشد که در چنین حوادثی کارساز باشد و خانواده‌ای را به صبر و پاداری و خانواده‌ای را به آرامش برساند.

4 3 2 1

اخبار مرتبط

ارسال نظر