تاریخ : 2 فوریه 2016 - 17:36 - شناسه خبر : 8158 اخبار شهرستان، فرهنگی

نشست ملی «کتاب‌خوان» در ایستگاه ۳۴۸

سیصد و چهل و هشتمین نشست کشوری کتاب‌خوان و دومین نشست شهرستان میبد، همزمان با ایام الله دهه فجر در سالن همایش‌های دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش صدای میبد: سیصد و چهل و هشتمین نشست کشوری کتاب‌خوان و دومین نشست شهرستان میبد، همزمان با ایام الله دهه فجر در سالن همایش‌های دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.

” محسن کارگر” سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میبد در این خصوص گفت: “کتاب‌خوان” عنوان نشست‌هایی است که به منظور به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب توسط کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و علاقمندان به کتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسات که در فضایی صمیمی و آکنده با عطر کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارند.

کارگر تصریح کرد: دومین نشست کتاب‌خوان شهرستان میبد که البته نشست تخصصی کودکان و نوجوانان می باشد، سیصد و چهل و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های کشوری این طرح است که در ساعت ۹:۲۰ صبح روز ۱۴ بهمن ماه در محل سالن همایش‌های دانشکده علوم قرانی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: رقیه دوست فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد میهمان ویژه این نشست خواهد بود.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر