تاریخ : 9 فوریه 2016 - 21:50 - شناسه خبر : 8433 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

سید مصطفی موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد:

تاکنون ۷۰۰ نفر از دانشکده علوم قرآنی میبد فارغ التحصیل شده اند/تعداد دانشجویان این مرکز از ۱۵۰ نفر به ۳۶۷ نفر افزایش یافته است+ گزارش تصویری

این دانشکده از لحاظ پژوهشی خوب عمل کرده است. مجلات علمی خوبی نیز در این مرکز دائر می باشد.

به گزارش صدای میبد: موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد با اشاره به اینکه این دانشکده در طرح رتبه بندی وزارت علوم از بین ۲۳ دانشکده علوم قرآنی کشور توانسته رتبه دوم را از لحاظ کمی و کیفی از آن خود کند خاطر نشان ساخت: جمعیت دانشجویی ما از ۱۵۰ نفر به ۳۶۷ نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در دانشکده علوم قرآنی میبد ۵ رشته دائر می باشد افزود: تاکنون ۷۰۰ نفر از این مرکز دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰۰ پایان نامه دانشجویی در این مرکز وجود دارد ادامه داد: این دانشکده از لحاظ پژوهشی خوب عمل کرده است. مجلات علمی خوبی نیز در این مرکز دائر می باشد.

وی با بیان اینکه تقریبا ظرفیت دانشکده تکمیل شده است گفت: متاسفانه مشکل اسکان دانشجو داریم به طوری قادر نیستیم به هیچ یک از دانشجویانی که برای این دانشکده میهمانی گرفته اند پاسخ مثبت بدهیم.

موسوی همچنین با اشاره به جذب اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی سفر مقام معظم رهبری برای خوابگاه برادران این مرکز گفت: برای تکمیل و بهره برداری خوابگاه برادران نیاز به همین مقدار مبلغ داریم تا در آینده با مشکل ظرفیت اسکان روبرو نشویم.

لازم به ذکر است آیت الله اعرافی امام جمعه میبد، حسین فلاح فرماندار و مسئولین شهر بفروئیه از دانشکده علوم قرآنی میبد بازدید و پروژه آبنمای خوابگاه خواهران این مرکز که برای آن بالغ بر یکصد میلیون تومان هزینه شده بود را افتتاح کردند.

موسوی DSC_0157 DSC_0158 DSC_0161 DSC_0163

اخبار مرتبط

ارسال نظر