تاریخ : 20 فوریه 2016 - 12:44 - شناسه خبر : 8865 اخبار استان

یک مقام مسئول تشریح کرد:

مجازات ۷ میلیاردی خانم مدیر عامل در یزد به خاطر قاچاق

به گزارش صدای میبد “سیدغریب بیژن‌نیا” مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در مورد جزئیات این پرونده تصریح کرد: با اعلام گزارش گمرک استان مبنی بر قاچاق نخ پلی استر توسط شرکتی به مدیریت یک خانم، پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز یزد ارجاع شد. وی ادامه داد: پس از بررسی […]

به گزارش صدای میبد “سیدغریب بیژن‌نیا” مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در مورد جزئیات این پرونده تصریح کرد: با اعلام گزارش گمرک استان مبنی بر قاچاق نخ پلی استر توسط شرکتی به مدیریت یک خانم، پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز یزد ارجاع شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی پرونده و انجام مراحل دادرسی، تخلف محرز و مدیر عامل شرکت یاد شده به پرداخت جزای نقدی به مبلغ هفت میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیژن‌نیا همچنین از کشف یک محموله قاچاق پوشاک خارجی توسط ماموران انتظامی ایستگاه شهید مدنی مهریز، ابراز کرد: پرونده مذکور نیز در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید مدنی مهریز بررسی و پس از رسیدگی، متهم علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغ ۱۶۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی از کشف یک محموله قاچاق حاوی مقادیر قابل توجهی انواع کارد میوه‌خوری و لوازم‌خانگی خارجی توسط مأموران پلیس آگاهی یزد خبر داد و اظهار کرد: متهمان پرونده این محموله قاچاق که شامل یکهزار جین کارد و چنگال میوه‌خوری، ۲۰ سرویس قابلمه آشپزخانه و انواع لوازم‌خانگی خارجی، با توجه به ارزش ریالی تخلف قاچاق کالا با قرار مبلغ ۱۰۴ میلیون ریال تا رسیدگی کامل به پرونده، آزاد شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به شناسایی یک انبار دپو سوخت و کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از سوی پلیس آگاهی شهرستان اشکذر، از ارجاع پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد خبر داد.

ایسنا

ارسال نظر