تاریخ : 21 فوریه 2016 - 12:04 - شناسه خبر : 8940 انتخابات، یادداشت

تکاپو برای حذف دکتر میرمحمدی از گردونه رقابت

حضور دکتر میرمحمدی در میبد، حمایت اصلاح طلبان از دکتر دهقانی و همین طورکناره گیری اقای هدایی و کریم زاده به نفع دکتر دهقانی اتفاقات پیش بینی نشده ای بود که نماینده به ظاهر بدون رقیب این دوره را به نحوی به حاشیه راند.

به گزارش صدای میبد: رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی چند روزیست که کلید خورده است.

رقابت هایی که چند روزی است آغاز شده و اتفاقات شگفت انگیزی را به خود دیده است. اتفاقاتی مهمی که به نوعی تمام معادلات و پیش فرض هاو پیش بینی های حاکم بر این دوره را به چالش کشید.

حضور دکتر میرمحمدی در میبد، حمایت اصلاح طلبان از دکتر دهقانی و همین طورکناره گیری اقای هدایی و کریم زاده به نفع دکتر دهقانی اتفاقات پیش بینی نشده ای بود که نماینده به ظاهر بدون رقیب این دوره را به نحوی به حاشیه راند.

نماینده ناکام جبهه پایداری که نتوانسته بود از حوزه های انتخابی قم و همین طور تهران به تریبون مجلس دست پیدا کند اما این دفعه سعی نمود تا با برنامه ریزی دقیق و طولانی مدت از شهرستان تفت و میبد به این آرزو دست یابد. تا قبل از اتفاقات فوق و با رد صلاحیت تمامی نامزدهای اصلاح طلب زمینه برای دست یابی به این مهم اماده بود. اما حضور دکتر میرمحمدی کاندیدای شاخص و با سابقه اصول گرایان در میبد تمامی آرزو های کاندیدای نامبرده را بر باد داد. دکتر میرمحمدی سابقه ای روشن در مسایل مدیریتی دارد. ریاست ۸ ساله بر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی فرصت گرانبهایی بود که در اختیار دکتر میرمحمدی قرار گرفت و وی با قدر دانستن این فرصت آن را تبدیل به برگ هایی شاخص در کارنامه فعالیتی خود نموده است.

کلنک زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی فرخی و ساخت درمانگاه خاتم الانبیا را می توان از برجسته ترین فعالیت های دکتر میرمحمدی برشمرد. کارنامه میرمحمدی و فعالیت هایش باعث شده تا در مقابل نماینده ناکام جبهه پایداری دست بالا و برتر را داشته باشد.

حالا با حمایت اصلاح طلبان از دکتر دهقانی به نظر می رسد رقابت اصلی بین این دو کاندیدا شکل کرفته باشد طرفداران طیف تند رواصولگرایان با درک شرایط جدید تمام توان خود را به کار گرفته اند تا از حضور دکتر میرمحمدی در گردونه رقابت ها جلوگیری کنند.

باید به انتظار روزهای آینده نشست تا ببینیم دکتر میرمحمدی در مقابل فشارهای این طیف تندرو چه تصمیمی را اتخاذ می کند هرچند سابقه ایشان نشان می دهد که در مقابل فشارها کوتاه نمی آید.

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. روز ۳ شنبه همه شوکه خواهند شد به لطف الهی

  2. سلام چندتا اشتباه توی این مطلب می باشد
    اولا در حالی که عالم و آدم میدونند روانبخش معرف ائتلاف اصولگرایان هست بازم شما میگید کاندید جبهه پایداری!!!
    دوما از کجا شما می دونید که فشار آوردن دکتر کناره گیری کند
    اگر هم فشاری بوده به این دلیل هست که دکتر اولش خودش قسم والله خورد در حوزه میبد و تفت کاندید نخواهد شد و برنامه او برای یزد هست
    سوما جالب هست شما که تا چند روز پیش از منتقدین دکتر بودید حالا چطور شده به تعریف و تمجید از او پرداخته اید
    برای اینکه مثلا با افزایش آرای او سبد رای روانبخش را خالی تر کنید
    حداقل اگر هم تمایل به کاندیدای خاصی دارید لااقل این قدر تابلو بازی در نیارید
    مواظب باشید بجز حرف حق چی دیگری نگویید که تمام این حرف ها روزی حساب و کتاب دارد

  3. سلام خیلی تابلو است که با بالابردن دکتر میر محمدی سعی دارید هر دو را در صحنه نگه دارید و مانع یکی شدن انها شوید
    شیطنت ممنوع

  4. حاجی چیه الکی جو میدی؟؟
    چنان نوشتین که آدم فکر میکنه که ملت ریختن سر میرمحمدی که بلند شو برو
    این خبرا هم نیستا

  5. باسلام.
    چسباندن وصله ای نظیر در ارزوی نشستن بر کرسی های مجلس به شخصیتی همچون اقای روانبخش که مسولیت های بزرگتری از کاندیداتوری دارند کار اشتباه وغیر معقولی است.

    بانوشتن این مزخرفات ابروی سایت خودتون رو زیر سوال نبرید.

  6. سلام اگر مجلس را دوست نداشتند که در سه دوره شرکت نمی کردند.

  7. ولی کسی را تخریب نمیکند و واقعا خالصانه آمده است

ارسال نظر