تاریخ : 12 می 2015 - 19:36 - شناسه خبر : 924 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

اولین همایش تعامل صنعت و دانشگاه در دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار شد+ تصاویر

عیب بزرگ ما این است که فکر می کنیم محدودیت ها بر اراده ما غلبه دارند، در حالی که اینطور نیست بلکه باید محدودیت ها را به مرور حذف کنیم و با تلاش به اهداف رسیده و مایه افتخار شویم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولین همایش تعامل صنعت و دانشگاه، عصر روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
این همایش که به همت گروه مهندسی صنایع دانشگاه برگزار شد مورد استقبال دانشجویان بویژه دانشجویان مهندسی صنایع قرار گرفت.
در ابتدا دکتر کلانتری رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به مهمانان و دانشجویان حاضر در این همایش از اعلام آمادگی دانشگاه جهت همکاری با صنعتگران و صاحبان صنایع و همچنین آمادگی ایجاد دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه سخن گفت و گفت دانشگاه از ایده ها و اختراعات دانشجویان و اساتید حمایت مادی و معنوی می نماید.
در ادامه این همایش مهمانان حاضر در جلسه دقایقی را به سخنرانی پرداختند.
دکتر ابویی، رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه یزد، اولین سخنران این جلسه بود که دانشجویان را به تلاش، خودباوری، دوری از افکار ناامید کننده و داشتن انگیزه توصیه کرد.
در ادامه دکتر صرام عضو هیات علمی دانشگاه یزد، در مورد بخش خصوصی و اهداف آن و چگونگی راهکارهای رسیدن به اهداف سخنرانی نمود.
مهندس وفایی، از صنعتگران و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد دیگر سخنران این همایش بود که توصیه او به دانشجویان، ارتباط با صنعت در دوران تحصیل، استفاده بهینه از دوران کارآموزی، مطالعه و تجزیه و تحلیل و قدر دانستن زمان و موقعیت بود.
سخنران پایانی همایش، مهندس صفدری زاده کارآفرین نمونه و از صاحبان صنایع شهرستان میبد بود که در خطاب به دانشجویانداشتن اعتماد به نفس، نهراسیدن از سختی ها و مشکلات و ریسک پذیر بودن در سایه توکل به خداوند را کلید موفقیت دانست و گفت: ” عیب بزرگ ما این است که فکر می کنیم محدودیت ها بر اراده ما غلبه دارند، در حالی که اینطور نیست بلکه باید محدودیت ها را به مرور حذف کنیم و با تلاش به اهداف رسیده و مایه افتخار شویم.”
از حاشیه های این همایش پخش کایپ، نمایشگاه کتاب و نرم افزار و تجلیل از دانشجویان برتر ورودی های رشته مهندسی صنایع بود که به سه نفر برتر هر ورودی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد و از مهمانان همایش تجلیل بعمل آمد.

صنعت و دانشگاه01 صنعت و دانشگاه12 صنعت و دانشگاه11 صنعت و دانشگاه10 صنعت و دانشگاه09 صنعت و دانشگاه08 صنعت و دانشگاه07 صنعت و دانشگاه06 صنعت و دانشگاه02

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر