تاریخ : 29 فوریه 2016 - 21:17 - شناسه خبر : 9545 انتخابات

پیام تبریک فرماندارمیبد به منتخب مردم

فرماندار شهرستان میبد در پیامی پیروزی دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب وی به‌عنوان منتخب مردم در حوزه انتخابیه تفت و میبد را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ متن كامل پیام “حسین فلاح” بدین شرح است:

جناب آقای دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی ازآنجاکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمده از رأی مردم و بر پایه دموکراسی و مردم‌سالاری دینی بناشده است و همه‌کسانی که پا به عرصه خدمت در این نظام الهی و اسلامی می‌گذارند همواره به فکر رشد و ترقی کشور در عرصه‌های مختلف و کم کردن درد و رنج و آلام مردم و حل مشکلات آن‌ها هستند؛ بی‌دریغ حضرت‌عالی هم با همین احساس وارد عرصه رقابت در این دوره از انتخابات شدید و به حمدالله با کسب اکثریت آراء به‌عنوان منتخب مردم و فردی لایق، شایسته و دارای تعهد، تخصص و احساس مسئولیت به مجلس راه یافتید.

اینک مردم شریف میبد که شایسته خدمت هستند، امیدوارم با عزمی جدی برای نظام جمهوری اسلامی، استان و شهرستان همواره مدافع حقوق آنان بوده و با همدلی و هم‌زبانی بین مسئولین شهرستان، بخصوص حضرت آیت‌الله اعرافی و جنابعالی شاهد جهش و رشد توسعه اقتصادی. اجتماعی و فرهنگی شهرمان باشیم.

رجاء واثق است، بنده هم در این راستا و برای کاستن مشکلات مردم شهرستان در کنار حضرت‌عالی و امام‌جمعه محترم از هیچ‌گونه کوششی دریغ نخواهم کرد.

پیروز و سربلند باشید

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر