تاریخ : 2 مارس 2016 - 8:11 - شناسه خبر : 9551 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

حسین فلاح فرماندار میبد:

گفتمان اعتدال و تدبیر و امید در میبد پیروز شد، این را باید پاس بداریم

مردم با مشارکت در انتخابات نشان دادند که دغدغه مند هستند و حرف، درخواست و نیاز دارند

به گزارش صدای میبد: حسین فلاح فرماندار میبد در جلسه ای که با حضور دکتر دهقانی نماینده منتخب مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در امامزاده میرشمس الحق برگزار شد با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ یک حماسه سیاسی به تمام معنا شکل گرفت افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات که یکی از شاخصه های دموکراسی در دنیا است خوشبختانه در کشور شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در میبد شاهد مشارکت بیش از ۸۲ درصدی در انتخابات بودیم خاطرنشان ساخت: این مقدار مشارکت واقعاً کم نظیر است و چیزی نیست جز تلاش کاندیداهای محترم، فضای رقابتی بسیار خوبی که شکل گرفته بود برای حفظ منافع انقلاب اسلامی.

وی ادامه داد: مردم با مشارکت در انتخابات نشان دادند که دغدغه مند هستند و حرف، درخواست و نیاز دارند.

فرماندار میبد با تاکید بر اینکه وظیفه ما سنگین تر شده اضافه نمود: ما شاید علی رغم هماهنگ های بسیار خوبی هم که در سطح شهر بود. حضور آیت ا… اعرافی در سطح کشور یک فرصتی بوده و هست و ما تا جایی که می توانستیم استفاده کردیم. ولی واقعاً جای یک نماینده خالی بود.

وی گفت: باید بپذیریم چه کسانی که به دکتر دهقانی رأی داده اند و چه کسانی که قبل از ۷ اسفند نظر دیگر و متفاوتی داشتند این گفتمان به پیروزی رسیده است. گفتمانی که در سایه اعتدال و تدبیر و امید بوده است، این را باید پاس بداریم و آن را حفظ کنیم و به عنوان یک ارزش و چارچوب مد نظرمان باشد.

فرماندار میبد همچنین با اشاره به اینکه باید به دکتر دهقانی کمک کنیم تاکید کرد: ما در غیاب نماینده سابقمان مرحوم یحیی زاده چیزی حدود سه سال و اندی نماینده نداشتیم واقعاً شرایط بسیار سختی است. به هرحال سعی کردیم هرچه در توانمان است و با کمک همه همکاران در فرمانداری، ادارت و … و به ویژه با عنایات آیت ا… اعرافی یک قدم هایی برداریم. ولی مطمئناً با حضور آقای دکتر شرایط بسیار بهتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: به هر حال رأس سه مثلث شکل گرفته است. دکتر دهقانی کسی هستند که تمام امورات اداری و کشوری را انجام داده اند و کارها را بلد هستند. ایشان یک دیپلمات برجسته هستند. قول می دهم تا زمانی که بنده به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید باشم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد که در جهت کمک بر حضرت عالی برای احقاق حقوق مردم، منافع مردم برای اینکه عدالت در این منطقه شکل بگیرد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر