تاریخ : 6 مارس 2016 - 20:47 - شناسه خبر : 9642 اخبار استان

راه اندازی سامانه ارتباط مردمی دولت در یزد

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت موسوم به طرح ملی ‘سامد’ روز یکشنبه طی مراسمی با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا این طرح ملی با هدف اطلاع رسانی از فعالیت های دولت و به منظور خدمت رسانی به جامعه و ایجاد راهکارهای مناسب برای انتقال مسائل و مشکلات مردم به دولت و ارایه خدمات دولت به مردم در دانشگاه آزاد اسلامی یزد راه اندازی شده است.
ارتباط بین مردم و دولت، ارتقای سطح پاسخگویی دستگاه های اجرایی به مردم، افزایش میزان رضایتمندی مردم از خدمات عمومی، توسعه و بهبود استانداردهای ارائه خدمات، ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم با دولت، تسریع در انتقال مشکلات و نظارت مردمی به مراجع مربوط، پاسخگویی سریع و رسیدگی موثر به تقاضای مردم به احقاق حقوق آنان، افزایش رضایت مردمی بر نحوه ارائه خدمات دولتی، سیاست گذاری برای کاهش عوامل بروز نارضایتی از طریق مستندسازی و طبقه بندی و اولویت بندی شکایات واصله از جمله اهداف راه اندازی این سامانه الکترونیکی است.
طرح ملی سامد در یزد سامانه ارتباط مردمی دفتر ریاست جمهوری و استانداری یزد نیز است و از این طریق مردم قادر خواهند بود تا مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم و از طریق این سامانه با دولت در میان بگذارند.
مردم می توانند در کنار این سامانه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ با ۶۵۰ کارشناس مستقر در سایت سامد یزد تماس برقرار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
پیام کوتاه، وب و ایمیل نیز راههای ارتباط مردم با کارشناسان در این سامانه است.
آدرس سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت ( سامد) www.saamad.ir است.
مردم استان دارالعباده یزد فردا /دوشنبه/ میزبان دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و برخی اعضای هیات دولت هستند.
این سفر یک روزه، بیست و دومین سفر استانی در دولت تدبیر و امید به شمار می رود.

ارسال نظر