تاریخ : 7 مارس 2016 - 16:24 - شناسه خبر : 9657 اخبار استان

در پیروزی من دکتر عارف نقش داشت/هیچکس نمی تواند عظمت مردان بزرگ را حذف نماید

ایران قهرمان، خدمتگزاران خود را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد آنهایی که برای عظمت انقلاب تلاش کردند؛ آنهایی که امروز افتخار ایران هستند و هیچکس نمی تواند نام و عظمت آنها را خاموش کند.

به گزارش یزدی نیوزوی با اشاره به اینکه در انتخابات امسال نیز شکوه دیگری از حماسه مردم رقم خورد،اظهار داشت:دراین انتخابات دوجناح پیروز میدان بودند.
وی افزود:این انتخابات شکست بی اخلاقی و پیروزی اخلاق بود.وی بااشاره به اینکه دولت اماده همکاری با مجلس دهم است،تصریح کرد:سال ۹۵ سال رونق اقتصادی ایران است.
رییس جمهور درادامه به همکاری دولت و مجلس دهم اشاره کرد و افزود:برای رونق اقتصادی نیازمند اتحاد همه گروهها  و بخصوص دولت و مجلس هستیم.,ی همچنین به برخی مصوبات دولت برای پیشبرده اهداف اقتصاد،اجتماعی و فرهنگی در استان یزد اشاره کرد.

روحانی در ادامه  گفت: درود به روان پاک مرحوم دکتر سیدرضا پاکنژاد که در قبل از انقلاب با او آشنا بودم یکی از نمایندگان برجسته بود و در همان مجلس از اردکان هم برادر عزیزم دکتر سیدمحمد خاتمی حضور داشت.
وی تصریح کرد: ایران قهرمان، خدمتگزاران خود را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد آنهایی که برای عظمت انقلاب تلاش کردند؛ آنهایی که امروز افتخار ایران هستند و هیچکس نمی تواند نام و عظمت آنها را خاموش کند.
رئیس جمهوری ادامه داد: مردم بزرگ و قهرمان ایران در هفتم اسفند کار بزرگی کرده و دنیا را به حیرت وا داشتند ؛ در این انتخابات پیروزی یک جناح بر جناح دیگر نبود و همه جناحها پیروز شدند.
رئیس جمهوری تاکید کرد : در این انتخابات اخلاق بر بداخلاقی پیروز شد ، اعتدال و میانه روی بر افراط پیروز شد و امروز روزی است که بعد از انتخابات باید برای ساختن ایران سربلندتر و آبادتر دست در دست هم نهیم و با وحدت و هماهنگی و اتحاد ، ایران عزیز را بسازیم.

روحانی یادآور شد: من از همه محققان و اساتید و همه افراد جامعه می خواهم که آمارها را در شرایط سخت سالی که رو به اتمام است برای جوانان ما توضیح دهند ما قدم به قدم به سمت جذب سرمایه داخلی و خارجی، رونق اقتصادی و اشتغال حرکت می کنیم ما نیاز به اتحاد، انسجام و همدلی و همزبانی و دولت و مجلس همدل و همزبان داریم، ما با کمک همدیگر می توانیم روزبه روز برای این کشور افتخار بیافرینیم.
وی گفت: مردم ایران به امنیت کشورتان افتخار کنید در این انتخابات دیدید که در سراسر کشور و در طول سال ۹۴ امنیت بود، شما ببینید در کشورهای همسایه ما و شرق و غرب و شمال و جنوب امنیت چگونه است؛ باید از قهرمانان سپاه، ارتش و بسیج و نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی تشکر کنیم که این امنیت و ثبات در سایه تلاش و فداکاری آنها حاصل شده است و انشاءالله روز به روز شاهد امنیت و ثبات بیشتر در ایران عزیز خواهیم بود.

نظرات ارسال شده

  1. چه خون دلی می خورد رهبر انقلاب
    منظورازخلااق وبداخلاقی چیست؟
    چه اراجیفی به هم بافته این مسئول چرا کسی اعتراض نمیکنه؟
    تاکی سکوت کنیم ودر دل نگه داریم
    چرا اسم این فتنه گر را آورده؟
    خدا این دوسال باقیمانده را ختم به خیرکنه

  2. یاد و نام بزرگان همیشه در اذهان این مردم سرافراز زنده و جاویدان خواهد بود .چه عده ای بدخواهان این ملت بخواهند و چه نخواهند.چه بگذارند و چه نگذارند.ممنوع التصویر شاید .چون سیمایش خاری است در چشم بدخواهان این ملت.

ارسال نظر