تاریخ : 14 می 2015 - 16:06 - شناسه خبر : 979 با دیگر رسانه ها

شیخ علی آقایی درباره خداحافظی‌اش از اداره تبلیغات اسلامی میبد؛

بی ثباتی در اداره تبلیغات میبد فریاد می زند!

پس از انتشار اخباری پیرامون خداحافظی حجت الاسلام و و المسلمین شیخ علی آقایی از سمت سرپرستی اداره تبلیغات اسلامی میبد و تماسهای برخی از دلسوزان شهرستان با شبکه میبدما، خبرنگار این رسانه با حضور در دفتر سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میبد جویای کم و کیف این ماجرا شد. حجت الاسلام آقایی در ابتدا با […]

پس از انتشار اخباری پیرامون خداحافظی حجت الاسلام و و المسلمین شیخ علی آقایی از سمت سرپرستی اداره تبلیغات اسلامی میبد و تماسهای برخی از دلسوزان شهرستان با شبکه میبدما، خبرنگار این رسانه با حضور در دفتر سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میبد جویای کم و کیف این ماجرا شد.

حجت الاسلام آقایی در ابتدا با اشاره به اینکه کار با سازمان تبلیغات را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده گفت: حدود دو سال پیش بنده با پیشنهاد آیت الله اعرافی به اداره تبیلغات اسلامی میبد آمدم اما چون رابطه استخدامی با این نهاد داشتم تحت قرار داد کار معین، سرپرستی این اداره را برعهده گرفتم.

IMG_۲۰۱۳۱۱۰۹_۱۰۳۱۲۱

وی افزود: این حکم را اول سال ۹۲ صادر کردند و هنوز هم ادامه دارد و رسما نامه‌ای مبتنی بر اتمام مسئولیت بنده نیامده اما شفاها و به صورت تلفنی در تماس با امام جمعه، فرماندار و خود بنده گفته شده که ادامه سرپرستی من بر اداره تبلیغات اسلامی میبد امکانپذیر نیست.

وی در تشریح دلیل این اقدام سازمان تبلیغات یزد گفت: مسئولین استانی سازمان تبلیغات می‌گویند دیوان محاسبات کشور معتقد است که با قرارداد کار معین نمی‌توان بیش از ۴ ماه سرپرستی یک اداره را به فردی سپرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میبد خاطرنشان ساخت: البته از سوی معاون اداری-مالی سازمان تبلیغات یزد، به بنده پیشنهاد پست بالاتر –یعنی کارشناس فرهنگی مرکز استان- شده است اما من هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام.

وی با گلایه از متولیان اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: شما که می‌دانستید با قرارداد کار معین فقط ۴ ماه می‌توان سرپرست برای اداره‌ای گذاشت، چرا پس از آن ۴ ماه، تدبیر نکردید و ۱۸ ماه این موضوع ادامه پیدا کرد و تازه هفته پیش به آقای اعرافی و فرماندار میبد خبر دادید؟!

وی در عین حال گفت: آقایان حسینی کوهستانی و تفتی پور –رئیس و معاون اداری-مالی سازمان تبلیغات یزد- به دنبال ماندن من در میبد بودند و چند ماه هم زحمت کشیدند و حتی تا تهران هم رفتند منتها با دیوان محاسبات مواجه شدند که می‌گوید ادامه کار ایشان با این قراداد، امکانپذیر نیست.

مسئول سابق شورای مبلغان میبد افزود: جای تاسف فراوانی دارد که در شهری مثل اردکان، بیش از ۲۰ سال است که رئیس اداره تبلیغات آنجا ثابت است و عوض نشده اما در همین مدت در شهرستان میبد حدود ۱۲ مدیر در اداره تبلیغات این شهرستان تغییر کرده است!

حجت الاسلام آقایی خاطرنشان ساخت: در این مدت کارهای بسیاری انجام شده و این دستگاه به کارآمدی نسبی دست پیدا کرده که حاصل زحمات همکاران من است اما با یک تصمیم و جابجایی نادرست ممکن است همه این زحمات به هدر رود.

وی گفت: با این اوضاع و احوال بنده مطمئنم، رئیس جدید بومی میبد نخواهد بود و به همین خاطر مشکلاتی خواهیم داشت.

وی در پایان با تشکر از تمام مسئولین میبد گفت: به نظرم ما تنها شهرستانی در استان هستیم که با هیچیک از ادارات شهرمان مشکلی نداشتیم و همه‌جا در کنار هم بودیم و من نمی‌توانم مسئولی را نام ببرم که چه از لحاظ فکری و چه از لحاظ مالی به ما کمک نکرده باشد و بخشی از پیشرفتهای اخیر اداره تبلیغات اسلامی میبد هم به همین خاطر است.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. با همه احترامي كه براي اقاي آقايي قائل هستم ولي بودن شما هم ديگه به صلاح نبود…

  2. سلام
    با نظر آقاي علي كاملا مخالفم در دوره ي آقاي آقائي بسيار كارهاي مهمي انجام شد و بودن آقائي هم به صلاح هست.
    با تشكر

  3. ايشون چه كارنامه قابل دفاعي داشتند|؟

ارسال نظر