تاریخ : 10 مارس 2016 - 13:00 - شناسه خبر : 9832 اخبار شهرستان، اسلایدشو، گفت و گو

حسین فلاح فرماندار میبد در گفتگو اختصاصی با صدای میبد:

فرصت ها را به تهدید تبدیل نکنیم/کمترین هزینه را در پذیرایی از تیم رئیس جمهور کرده ایم

استقبال از رئیس جمهور به نظر من استقبال از انقلاب و نظام است و نشان دهنده جمهوریت این نظام است.آن بنده خدا نه اصلا هیچ درخواستی داشت و نه هیچ پیش شرطی گذاشت.

DSC_0231

به گزارش صدای میبد: در پی حاشیه سازی های صورت گرفته پیرامون وسیله نقلیه معاون پارلمانی رئیس جمهور که در میبد حضور یافته بود خبرنگار صدای میبد با فلاح فرماندار میبد به گفتگو نشست.

وی در جواب این سوال که آیا اینکه معاون پارلمانی رئیس جمهور گفته باشند من فقط با ماشین شاسی بلند به میبد می آیم صحت دارد؟ گفت: واقعا بعضی از وقت ها متأسف می شوم از اینکه فرصت های خوبی برای استان و شهرستان پیش می آید و به جای استفاده از این فرصت ها و استفاده از موارد جزئی برای انجام کارهای کلان فرصت سوزی می کنیم. البته من چون یک مطبوعاتی هستم معتقدم این حرکت عمدی نبوده است و نگاهم نگاه مثبتی است و تاکنون نیز به هیچ موردی جواب نداده ام. اما این مورد چون واقعا بی تقوایی شده است در این قضیه لازم دانسته ام که یک جوابی بدهم.

وی ادامه داد: معاون رئیس جمهور میهمان شهر ما بودند، میهمان وقتی که وارد شهرستان می شود من برایش احترام می گذارم. هر کسی که می خواهد باشد، حتی اگر مسلمان هم نباشد ولی انسان باشد به بهترین نحو از او تکریم می کنم.

فلاح با اشاره به اینکه در این مورد هیچ پیشنهاد و پیش شرطی از ناحیه معاون پارلمانی و یا تیم همراهش نبوده است که چه وسیله ای و چه غذایی برایشان تدارک ببینیم افزود: جالب است بدانید که معاون پارلمانی وقتی به میبد رسیدند پس از حضور در گلزار شهیدیه و قبر آیت الله اعرافی امام جمعه فقید میبد برای ناهار از آنها با آبگوشت پذیرایی کردیم که بسیار ساده بود و چقدر تشکر کردند.

وی با بیان اینکه فرمانداری شاید کمترین هزینه را در پذیرایی از تیم رئیس جمهور کرده است تصریح کرد: به هر حال ایشان معاون رئیس جمهور است. باید بپذیریم که در مملکت ما سلسله مراتبی وجود دارد. من نمی خواستم بگویم و تاکنون هم نگفته ام که مدتی قبل که یکی از مسولین کشور به میبد آمد پیشنهاد دادند که فلانی که می آید باید حتما جلویش گاو بکشی. ولی من گفتم شرمنده در شهر ما گاوکشی و گوسفند کشی ممنوع است. من این را هیچ جا مطرح نکردم.

وی اضافه نمود: الان به خاطر استفاده از یک ماشین چینی که چندین سال است کارکرده است، این مسائل مطرح می شود. بیایید دیده هایمان را بشوریم و نگاهمان را به مسائل مرتبط با شهرستان عوض کنیم. ما سیاسی نیستیم و سیاسی عمل نمی کنیم اما دیدگاه سیاسی داریم و از دیدگاهها و سیاست های دولت تدبیر و امید دفاع می کنیم.

فلاح فرماندار میبد همچنین با خواهش از اهالی رسانه گفت: لطفا این طرف قضیه را نیز ببینند. ایشان نزدیک به ۹۷۰ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی تزریق می کند. بحث آب به صورت ویژه دارد دنبال می شود و یک مصوبه بسیار خوب گرفتیم. ما باید نهایت استفاده را از حضور پر شور مردم بکنیم.

فرماندار میبد با تاکید بر این نکته که استقبال از رئیس جمهور به نظر من استقبال از انقلاب و نظام است و نشان دهنده جمهوریت این نظام است افزود: بیایید آن را در جهت توسعه عمران و آبادی شهر استفاده کنیم. انتخابات تمام شده است. باید در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر نهایت تلاشمان را بکنیم.

DSC_0237

فلاح با تاکید بر اینکه آن بنده خدا نه اصلا هیچ درخواستی داشت و نه پیش شرطی گذاشت گفت: واقعا بعضی چیزها باعث تاسف کشور و مملکت مان هست که اتفاقاتی به این شیوه می افتد.

وی همچنین با اشاره به اینکه با توجه به شناختی که دارم و حسن نیتی که همیشه در زندگی ام داشته ام این عمل را عمدی نمی دانم خاطرنشان ساخت: من همین جا تاکید می کنم که اگر از فرصتهایی که استان، کشور و رئیس جمهور برای ما ایجاد می کند استفاده نکنیم و اصول سرکه گرفتن را بلد نباشیم داریم در حق مردم خیانت می کنیم.

وی در پایان به کسانی که در امر مطبوعات هستند توصیه نمود: از فرصت ها استفاده کنید. از شما کسانی که به عنوان نمایندگان مطبوعات شهر هستید و وزنه فرهنگی شهر به حساب می آیید خواهش می کنم که این بحث ها را به حداقل برسانید. ایجاد فضای تقابل به نفع مردم نیست. باید سعی کنیم از تهدیدها فرصت بسازیم نه اینکه فرصت ها را تبدیل به تهدید کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. مرحبا به فرماندار كاردان خوب گفتي

  2. اینقدر رهبری دادمیزند که از جنس ایرانی استفده کنید شما به عنوان یک مسئول تبلیغ جنس خارجی میکنید کجا می خواهید که مردم گوش به حرف شما کنند.
    شما که اصول سرکه گرفتن بلدی یادبده

  3. سخنان ساختار شکنانه این فتنه گر را چطوری توجیه می کنید اگر سرکه گرفتن بلد بودی مثل اردکان وزبر بهداشت را می آوردی نه یک عنصر بد اخلاق که رفوزه شده انقلاب است
    حالا به فرض که نگفته باید شاسی بلند بفرستی اینهمه دروغ گفتند حالا یه سایتی هم دروغ گفته دیگه اینهمه جار و جنجال نمی خواد

  4. آقای فلاح خلاف واقع میفرمایند
    خودشان هم میدونن

  5. در جواب به سایت میبد ما در خبر آقای‌فرماندار! علم‌کش دفاع ازکسی شده‌اید که نظام را به تجاوز به‌زندانیان متهم کرد
    سایت اصلاح طلب اولا اسم دارد و اسم آن صدای میبداست.
    دوما در هیچ یک از خبرهایش خبر تخریبی ندارد و مثل شما به دنبال حاشیه پردازی نیست و کاملا اخلاق حرفه ای رسانه ای را رعایت می کند. ای کاش شما از سایت صدای میبد یاد می گرفتید. سایت صدای میبد هیچ وقت دیگران و مسئولین را تخریب نکرده و نمی کند.
    اما به عنوان نمونه شما در هنگام انتخابات مرتب دکتر دهقانی را تخریب می کردید در این زمان سایت صدای میبد به راحتی می توانست آقای روان بخش را تخریب کند اما اخلاق حرفه ای اش این اجازه را نداد و هیچ وقت هم نمی دهد.
    به نظر من سایت صدای میبد از هر سایتی در میبد از نظر اخلاق حرفه ای رسانه ای برتر و بالاتر است.

  6. با میبدی موافقم

  7. آقای میبدی رهبر خیلی حرف ها را می زند منتهی فقط شما قسمت هایی که به نفع تان است را تیتر می کنید. ما بقی حرف های رهبر هم قبول دارید؟

  8. صدای میبد!
    با قدرت و شدت،‌تکرار می‌کنم، با قدرت و شدت به کارت و به رویه‌ی منصفانه و اخلاق‌مداری که پیش گرفته‌ای ادامه بده. ما دانشگاهیان به همین نسیم اندک خبری هم قانع‌ایم.

  9. دروغی بالا از از تقلب در انتخابات ۸۸
    اینهمه خسارت به مردم
    و آدمی که نظام را به تجاوز متهم کرده

  10. قابل توجه فرماندار محترم آیا استقبال از انقلاب ونظام میشود با عکس کسانی باشد که میخواهند این انقلاب ونظام را دودستی تقدیم آمریکا کنند؟؟آیا استقبال از کسی که انقلاب ونظام را متهم به فساد اخلاقی کرده استقبال از انقلاب است؟؟ مگه میشه مگه داریم!!!!
    آقای فرمانداربنده خیلی بیشتر از اینها روی بصیرت شما حساب می‌کردم .واقعا متاسفم.

ارسال نظر