تاریخ : 10 مارس 2016 - 22:13 - شناسه خبر : 9855 یادداشت

و دروغ از همه چیز ارزان تر……….

چه کسی می گوید: که گرانی شده است؟ دوره ارزانی است! دل ربودن ارزان، دل شکستن ارزان! دوستی ارزان است! دشمنی ها ارزان، چه شرافت ارزان! تن عریان ارزان، آبرو قیمت یک تکه نان، و دروغ از همه چیز ارزان تر! قیمت عشق چقدر کم شده است، کمتر از آب روان! و چه تخفیف بزرگی […]

چه کسی می گوید:

که گرانی شده است؟ دوره ارزانی است!

دل ربودن ارزان، دل شکستن ارزان!

دوستی ارزان است! دشمنی ها ارزان، چه شرافت ارزان!

تن عریان ارزان، آبرو قیمت یک تکه نان،

و دروغ از همه چیز ارزان تر!

قیمت عشق چقدر کم شده است، کمتر از آب روان!

و چه تخفیف بزرگی خورده است، قیمت هر انسان!

ضرب المثلی قدیمی در ادبیات ما ایرانیان وجود دارد که می گوید: «زمستان می رود و روسیاهیش برای زغال می ماند»

و این حکایت افرادی است که در چند روزگذشته تمام توان خود را به کار بستند تا کام مردم را به خاطرحضور رئیس جمهور در استان یزد به هر نحو ممکن تلخ سازند.این افراد که ادعای ولایتمداری و اخلاق مداریشان گوش فلک را پر کرده است،با هجمه ای رسانه ای و دست آویز قرار دادن یک دروغ سعی نمودند به هدف خود دست یابند.

با جوابیه فرمانداری و مصاحبه فرماندار که در آن به صراحت ادعای کذب و دروغ سایت ها و روزنامه مذبور را تکذیب و از دروغ گویی آنها اظهار تاسف نمود.منتشرکنندگان این دروغ به جای عذرخواهی از مردم و دولت به خاطرتهمتی که به معاون پارلمانی دولت زده بودندسعی نمودند با یک مغالطه آشکار مسئله را به سمتی ببرند که قضاوت در مورد آن نه در صلاحیت ماست و نه در صلاحیت فرماندار محترم میبد.

گروه مذکور که دروغ خود را در قالب شاه تیتر روزنامه ای انتشار داده بودند برای فرار از پاسخ گویی به مردم به خاطر این دروغ وتهمت آن را تنها یک خبر ساده خواندند و در یک فرار به جلو واکنش فرمانداری به دروغشان را زیر سوال بردند.

متاسفانه هنگامی که یک هفته نامه فرهنگی اجتماعی شاه تیتر خود را به یک دروغ سیاسی اختصاص می دهد تا اهداف یک حزب و گروه خاص سیاسی را تامین کند دوستان و هم فکرانش به جای اینکه این عمل زشت را تقبیح کنند سعی کرده اند تا با طرح مسایلی که به موضوع ربطی ندارد اذهان عمومی را از پرداختن به دروغ منتشر شده منحرف سازند، غافل از اینکه در عصر ارتباطات و با گسترش فضای گفت و گو و دسترسی سریع، آسان و گسترده مردم به اطلاعات، دست تزویر و تدلیس چوپانان دروغ گوی جامعه سریع رو می شود.

IMG_20160309_104233-768x568

شاتیتر یا تیتر اصلی: تیتر نخست نشریه است که توسط شورای تیتر و یا هیئت تحریریه یک نشریه و با همفکری گروهی انتخاب می شود و نشان دادن اهمیت آن موضوع برای نشریه مذکور است.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. دروغ بزرگ تقلب در انتخابات ۸۸
    دروغ تجاوز به زندانیان
    اصلا باندی که شما سخنگوی آن هستید نافش را با دروغ و تقلب بسته اند حالا منادی اخلاق شدی
    همین چند روز استقبال از احمدی نژاد را دچار روحانیون میخواستید جا بزنید
    دیگه ادای آدم حسابی در نیارید سران جناحی که شما سخنگوی آن شده اید در میبد به چه چیزی مشهورند؟
    حیف شما نیست آقای شفیع پور که بازیچه یک گروه و باند می شوید

  2. بیشعورها مدعی اند که
    عاشق خدا و دشمن شیطان اند
    در حالی که از رفتارشان انکار اولی
    و ارادت به دومی آشکار است . . .

  3. بله دروغ و انگ تقلب در زمان رای گیری ۸۸ آیا آن دروغ نبود آیا ان فتنه بازی مثلا دلسوزان نظام نبود اخر با نوشتن و حمایت اصلاحات کدام چهره انها رو میخواهید نشان دهید

  4. عذر خواهی می کنم اما نظرات شما با موضوع و حاشیه ای که در شهر ایجاد شده هیچ ربطی نداره شما فقط دارید صورت مساله را پاک می کنید و به جایش نقطه ضعفی از آن بنده خدا می آورید.

ارسال نظر